Aby klimatyzacja działała poprawnie przez długie lata zalecany jest przegląd instalacji klimatyzacyjnej raz w roku. Pozwala to na wcześniejsze wykrycie niesprawności, które podczas normalnej eksploatacji często są niezauważane i mogą doprowadzić do późniejszych poważnych usterek.
Odpowiedni poziom czynnika chłodzącego w klimatyzacji samochodowej ma wpływ na skuteczne, wydajne działanie klimatyzacji. Dodatkowo czynnik taki jest nośnikiem oleju, więc jego właściwy poziom zapobiega uszkodzeniu i zatarciu sprzętu poprzez zapewnienie odpowiedniego poziomu smarowania sprężarki.
Oferujemy profesjonalny serwis,napełnienie i naprawę układów klimatyzacji w samochodach osobowych wszystkich marek
- dezynfekcja metodą chemiczną, ozonem, ultradźwiękami
- diagnostyka układów klimatyzacji na podstawie ciśnień, temperatur, parametrów pracy
- płukanie układów po zatarciu kompresora
- sprawdzanie szczelności HYDROGENEM
- wymiana kompresorów
- naprawa ,zakuwanie przewodów
- wymiana skraplaczy, parowników
- wymiana osuszaczy (filtr klimatyzacji zalecana wymiana co 2 lata)
- naprawa sterowania ,wiązek,sterowników układów klimatyzacyjnych
- naprawa,wymiana i regeneracja sprężarek klimatyzacji
- wymiana filtra kabiny
SERWIS -NAPRAWA KLIMATYZACJI R134a ,obsługujemy również układy klimatyzacji w pojazdach gdzie stosowany jest czynnik chłodzący o symbolu R 1234YF
-
Auta homologowane w UE po 2015 r. obligatoryjnie korzystają z tego gazu.
Twoja klimatyzacja w samochodzie działa poprawnie, przyjedź na kompleksowy jej przegląd.
-
Sprawdzimy jej szczelność, uzupełnimy ubytki gazu, wymienimy filtry, oczyścimy układ od bakterii.
Czyszczenie ,odgrzybianie klimatyzacji.
Należy pamiętać, że nie jest to układ bezobsługowy. Oznacza to, że konieczne jest regularne serwisowanie i dbanie o czystość układu klimatyzacji . Wielu użytkowników zwraca na to uwagę dopiero , gdy w pojeździe pojawia się nieprzyjemny zapach wytwarzany przez bakterie, grzyby i różne rodzaje drobnoustrojów osadzają się na układzie klimatyzacyjnym, szczególnie na parowniku i przewodach wentylacyjnych. Parownik jest zamontowany pod deską rozdzielczą i zintegrowany z systemem wentylacji wnętrza pojazdu. Osadzająca się na jego powierzchni wilgoć ze schładzanego powietrza i brak światła stanowią idealne warunki do rozwoju bakterii, grzybów i mikroorganizmów. Docierają one do parownika wraz z kurzem z zasysanego powietrza i osiadają na blaszkach radiatora parownika, skąd poprzez system wentylacji docierają do kabiny.,co powoduje niemiłe zapachy we wnętrzu auta.Dodatkowo obecność bakterii może wywoływać reakcje alergiczne i choroby u pasażerów.
Dezynfekcje i czyszczenie klimatyzacji wykonujemy najnowszymi metodami: chemiczną, ultradźwiękową lub ozonową.